Home Ads

2019. július 12., péntek

Feel Invincible [Loki Fanfiction] - @Shidemila

Fülszöveg

Életút történet (részletes történet, hosszú fejezetekkel)

Loki nem számított rá, hogy rabszolgatartók fogjává válik, miután önként vonult száműzetésbe Asgardból. Akkor még a harag vezérelte, amit Odin hazugsága, és Thor árulása okozott. 

Fogságában, a végzet egy Sigyn nevű lányt sodort az útjába, akivel sorsuk már jóval azelőtt össze fonódott, hogy találkozhattak volna. Loki ugyanis, még királyként megidézte a Jövő Rúnáit, így most saját életével játszik. 

A kérdés csak az, hogy Sigyn, Loki végzete, vagy a megmentője lesz.


Értékelés

Ahogyan azt illik, még az elején leszögezném, hogy egyáltalán nem vagyok jártas a Marvel világában, sőt. Semennyire sem ismerem. Ennek ellenére megpróbáltam utánanézni és tájékozódni egy kicsit, mielőtt beleolvastam a könyvbe. Még így is elég nehéz volt értelmeznem a leírtakat, de nemhiába fanfiction a fanfiction. Nem való azoknak akik nem értik a témát.

A legelső részben leírtak szerint az olvasó kezében a döntés, hogy egy szemszögből olvassa-e a történetet, vagy esetleg mind a kettőből. Én kedvelem ezt az ötletet. Újszerű és kreatív. Mivel én is azok táborát erősítem, akik szívesebben olvasnak csak egy szemszögből, ennek megfelelően ki is választottam Loki szemszögét.

Tehát a könyv a Marvel filmek világára épül alapvetően, azonban a cselekményeket másképp dolgozza fel.

A borító érdekes, gondolatokat, esetleg kíváncsiságot vált ki abból, aki ránéz. Olvasható a betűtípus, én azonban egy kissé sötétnek találom a képet.

A fülszöveg első elolvasásra nekem kissé sok információt közöl. Ha jól értelmeztem a szöveget, akkor máris három szereplő kerül bemutatásra, és több múltbeli esemény. Lehet, hogy csak azért érzek így, mert még nem olvastam fanfictiont hasonló témában. Vagy meglehet, hogy lassú a felfogásom. :) Második olvasásra már érthetőbb volt, azonban egy-két elütés szemet szúrt.

Helyesírását illetően a könyv rendben van, nincs tele hibákkal. Elvétve van egy-egy, amiket főleg a külön- és egybeírásoknál tapasztaltam. Az igekötők egybe-, vagy különírása az igével is hibás helyenként.

Szép a fogalmazás, tökéletes egyensúlyban vannak a hosszabb és rövidebb mondatok és ettől olyan jó olvasni. Változatosan használja a szavakat és látszik, hogy nem csak összecsapta az egészet, hanem komoly figyelmet fordított a részekre az elejüktől a végükig. A leíró részek nagyon szépen festik a könyv hangulatát, szinte érzi magát a történetben az olvasó. A párbeszédes részek is rendben vannak, jól éreztetik velünk a szereplők érzéseit.

A történet cselekményszálát illetően az érzésem, hogy kissé lassan halad, azonban még egyszer leírom, lehet, hogy csak nekem az. Ez kizárólag személyes tapasztalat, mert nem vagyok jártas az ilyes témájú könyvekben.

Előadásmódját illetően a könyvre igaz, hogy fogalmazásával, apró vicceivel megragadja, és fenn is tarja az olvasó figyelmét sok-sok részen keresztül.

Ne hagyd abba az írást, és írj még több ilyen fanfictiont!

Olvasd a történetet wattpadon!


A 2019-es februári versenyen elért pontszámai:

Borító: 9 pont
Fülszöveg: 7 pont
Helyesírás: 8 pont
Fogalmazás: 10 pont
Történet: 9 pont
Előadás mód: 10 pont

Összesen: 53 pont

A kritikát írta és pontozta: Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kattintások

Kapcsolatfelvétel

Név

E-mail *

Üzenet *